Je vaší odpovědností zajistit, aby zboží, které si objednáte, bylo vhodné pro vaše hotelové pokoje. Žádáme vás, abyste si před objednávkou zkontrolovali požadavky.
 
Pokud si přejete vrátit jakoukoli položku, musíme být informováni do 14 pracovních dnů počínaje dnem po doručení. Je důležité, abyste zkontrolovali vhodnost produktů do 14 pracovních dnů, protože mimo tuto lhůtu nemůžeme přijmout vrácení.
 
Zásady vracení zboží
Vrácené zboží musí být v původním, prodejném stavu, plně funkční, kompletní se všemi součástmi a musí být v původním obalu nebo s ním musí být přiloženo. Za nechtěné produkty mohou být účtovány poplatky, pokud o to požádáte do 14 pracovních dnů od doručení u položek jedné objednávky, jako jsou rychlovarné konvice, vysoušeče vlasů, příslušenství (držáky na sáčky, věšáky, koupelnové/sprchové předložky a váhy) a čisticí/údržbové produkty, jako jsou koše.
 
Vrácení peněz bude provedeno stejným způsobem platby, tj. kreditní kartou nebo internetovým bankovním převodem; mínus poplatky za doručení a/nebo vyzvednutí.
 
Zásady směny
Všechny naše elektrické výrobky mají 3letou záruku na výměnu nebo opravu. Pokud je některý z elektrických prvků vadný kvůli výrobní chybě a ne kvůli běžnému opotřebení, můžeme zajistit výměnu položky. Záruka bude automaticky považována za NEPLATNOU, pokud byla položka vystavena neoprávněným úpravám, zneužití nebo poškození z důvodu neposkytnutí potřebné péče a přiměřené údržby.
 
Řešení nejprve nabídne náš obchodní zástupce, pokud se nám nepodaří problém odstranit, zašleme nové zboží a zajistíme vyzvednutí vadného zboží.
 
Postup vrácení nebo výměny
Chcete-li zajistit vrácení nebo výměnu, měli byste nás kontaktovat na adrese trade@corbyofwindsor.com.
 
Požadujeme, abyste nám poskytli doklad o nákupu – fakturu nebo potvrzení o prodeji (s číslem objednávky) a veškeré podrobnosti o tom, proč si přejete produkt vrátit nebo vyměnit. Někdy jsou požadovány obrázky, aby nám lépe pomohly v procesu vrácení nebo výměny.
 
Jakmile bude dohodnuto vrácení, zajistíme vrácení zboží k nám. Po obdržení vráceného zboží zpět do našeho skladu zboží důkladně zkontrolujeme a poté zajistíme vrácení peněz.
 
Po odsouhlasení výměny bude v závislosti na skladových zásobách sjednána dohoda o dodání zboží. Současně bude zajištěno vyzvednutí vadných položek při dodání. Zákazníkům doporučujeme zabalit zboží do původního obalu, aby byl zajištěn hladký a bezpečný přechod zboží.

Záruční politika
1. Na elektrický výrobek napájený ze sítě se vztahuje 3letá záruka na elektrické závady. Na neelektrické výrobky a mechanické závady elektrických výrobků napájených ze sítě se vztahuje záruka 2 roky. Záruka se aktivuje od data, kdy ji obdrží původní kupující
 
2. Po uplynutí uvedených lhůt se na výrobek nevztahuje záruka
 
3. Abyste mohli uplatnit reklamaci, uschovejte si číslo prodejní objednávky nebo číslo nákupní objednávky. Doporučuje se si je zaznamenat, protože budou sloužit jako doklad o nákupu i jako doklad o potvrzení záruky.
 
4. Kde je to možné, jsou vyžadovány podrobnosti o závadě ve formě obrázků a videí spolu s úplným vysvětlením, kdy k problému došlo, jak k němu došlo a co bylo s produktem provedeno bezprostředně poté. Štítek s hodnocením, který najdete na spodní straně produktu, vám také pomůže při reklamaci. Pokud je to možné, měli byste si vadnou jednotku uschovat, protože si ji můžeme vyžádat zpět k prošetření
 
5. Reklamaci lze uplatnit v případě, že výrobek během záruční doby nebude fungovat podle specifikace z důvodu výrobní vady nebo vady materiálu. Na základě vlastního uvážení rozhodneme, zda nabídneme opravu nebo výměnu produktu.
 
6. Úspěšná reklamace může záviset na výsledku šetření výrobku provedeného společností Corby of Windsor ohledně vrácených vadných výrobků.
 
7. Na výrobek se nevztahuje záruka, pokud byl nesprávně používán, přeměněn, upraven nebo jakkoli pozměněn. Záruka se nevztahuje na obecné poškození v důsledku nadměrného používání. 6. Tento produkt neovlivňuje vaše zákonná práva.